۱۰ راه برای اینکه امیدوار بمانیم
نوشته شده توسط : اندرزگو

در زندگی ممکن است مواقعی پیش بیاید که منفی بودن شما را محاصره کرده است ، رویاهای شما را خفه می کند و امید شما را از بین می برد. وقتی چنین اتفاقی بیفتد ، بسیاری از افراد روز خود را با اشباع منفی و پذیرش آن به عنوان یک روش زندگی می گذرانند. در حالی که شما همیشه نمی توانید آنچه اتفاق می افتد را کنترل کنید ، می توانید نحوه پاسخگویی به آن را کنترل کنید. به دنبال ایجاد یک محیط مثبت برای خود باشید و برای رسیدن به رویاها و اهداف خود انگیزه تر خواهید شد. در اینجا 10 روش انگیزه ماندن در اوقات سخت ذکر شده است:

 

1. نگرش به انتظار داشته باشید. آنچه را که انتظار دارید دریافت خواهید کرد. انتظار دارید اتفاقات عالی برای شما هر روز رخ دهد و اتفاق می افتد. هر روز صبح با صدای بلند با خود در آینه بگو: "انتظار دارم امروز اتفاق خوبی برای من بیفتد!"

2. بر آنچه می توانید کنترل کنید و از آنچه نتوانید نگران باشید. بعضی چیزها تحت کنترل شماست ، در حالی که موارد دیگر اینگونه نیستند. یاد بگیرید که تفاوت را تشخیص دهید. از نگرانی در مورد شرایط خارج از کنترل خودداری کنید. به خودتان اجازه ندهید آنقدر درگیر احساسات شوید که پیشرفت شما را فلج می کند. همه چیز ممکن است همیشه به طور کامل کار نکند ، اما هر چه زودتر از آنها برآیید ، سریعتر به پیروزی بعدی خود می روید. فقط شما می توانید اعمال و واکنش های خود را کنترل کنید.

3. اطلاعات مثبت را بخوانید و گوش دهید. اگر ذهنتان را با اطلاعات پرهیجان و الهام بخش پر کنید ، انگیزه شما را حفظ خواهد کرد. امروز به کتابفروشی یا کتابخانه بروید و حداقل یک کتاب را با عنوان مثبت پیدا کنید که به شما رونق می بخشد. شما به یادآوری مداوم نیاز دارید که به شما بگویند توانایی دستیابی دارید.

4- هرچه بیشتر ممکن است در کنار افراد مثبت باشید. افراد منفی و مکالمات باعث می شوند تا روی همه موارد اشتباه متمرکز شوید و ممکن است تمرکز خود را از اهداف خود دور کنید. از افراد مثبت جستجو کنید و در مکالمات منفی شرکت نکنید. در عوض ، انتخاب کنید که بی طرف باشید یا اصلاً شرکت نکنید. اگر در وسط مکالمه ای که در جهت اشتباه پیش می رود ، گرفتار شده اید ، موضوع را به چیزی سازنده تغییر دهید. سعی کنید چیزی شبیه به این را بگویید ، "من برای به پایان رساندن این پروژه جدید متمرکز شده ام. من واقعاً از این موضوع هیجان زده ام. " برای آن در حال حاضر. "

5- با تأییدات مثبت صحبت کنید. کلمات یک نیروی خلاق دارند. صرف نظر از آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد ، با صدای بلند صحبت کنید که می خواهید چه اتفاقی بیفتد. تصدیفی را بنویسید که می توانید روزانه بگویید و آن را در جایی قرار دهید که مطمئناً هر روز آن را ببینید ، مانند آینه حمام یا یخچال خود.

6. به جای تکرار آنها ، از اشتباهات خود بیاموزید. همه ما اشتباه می کنیم؛ مهم این است که از آنها یاد بگیریم و به حرکت خود ادامه دهیم. به طور منظم ارزیابی های خود را انجام دهید و بررسی کنید که چگونه موقعیت ها را انجام داده اید و دفعه دیگر چه کارهایی را می توانید انجام دهید. راه حل ها و نتایج احتمالی را یادداشت کنید تا وقتی با مشکلی روبرو شدید می توانید به بهترین روش برای حل آن فکر کنید.

7. برنامه ریزی کنید. یک جمله بسیار رایج وجود دارد: "اگر شما در برنامه ریزی خود موفق نیستید ، می خواهید شکست بخورید." این می تواند ایده ها را برانگیزد ، بهره وری را بهبود ببخشد و یک نتیجه عالی را تضمین کند. هنگامی که یک دستور کار کتبی دارید ، بلافاصله می خواهید برای تحقق آن انگیزه پیدا کنید. بدون هیچ ، شما هیچ کاری برای اجرا ندارید و در نهایت احساس گیر شدن خواهید کرد. شب قبل لیست کارهای خود را بنویسید. سه مورد مهم را که باید روز بعد انجام دهید شناسایی کنید و با موارد اول شروع کنید.

8- از دستاوردها ، چه بزرگ و چه کوچک ، جشن بگیرید. همیشه برای جشن گرفتن وقت بگذارید. جوایز نقش مهمی در انگیزه ماندن بازی می کنند. هربار که به یک هدف برسید به خود پاداش دهید. این می تواند از پرتاب یک مهمانی تا تعطیلات آخر هفته یا معالجه خود در یک شب فیلم باشد. فقط از آن غافل نشوید. به کاری که اخیراً انجام داده اید فکر کنید و راهی برای جشن آن در 10 روز آینده برنامه ریزی کنید. این می تواند به آسانی به عنوان بیرون رفتن برای بستنی باشد. به خود پاداش دهید - ارزش آن را دارید!

9- یک تیم پشتیبانی بسازید. داشتن تیم مناسب برای کمک به شما در موفقیت شما بسیار مهم است. شما وقتی همه انگیزه دارید و در جهت رسیدن به همان هدف تلاش می کنید ، از آنچه شما و تیم خود می توانید به دست آورید شگفت زده خواهید شد. ارزش این تلاش را دارد که سیستم پشتیبانی مناسب را به کار ببندید. لیستی از افراد برنده در حلقه خود تهیه کنید که بتوانید با آنها شریک شوید ، با آنها ایده بگیرید و چه کسی می تواند در انجام کارها به شما کمک کند.

10. پیروزی های خود را دوباره تمرین کنید. اغلب اوقات فراموش می کنیم تا چه حد به نتیجه رسیده ایم و موفقیت هایی که قبلاً انجام داده ایم. نشانه ای از موفقیت را که می توانید با خود داشته باشید تعیین کنید تا به خود یادآوری کنید که برنده هستید. فرقی نمی کند بزرگ باشد یا کوچک باشد. به عقب برگردید و به غنائم ، گواهینامه ها ، یادداشت های ویژه شرکت نگاه کنید




:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: